8:e veckan..


Är jag i nu enligt internet.. Jag tycker jag känner mig ännu mer gravid än så.. Tycker det ser så ut oxå, men ja..
Är fortfarande fruktansvärt sugen på ost hela tiden.. På alla möjliga mackor.. Nog för att jag har god lust att åka till Björklinge bara för att köpa deras russinlimpa.. En sisådär 15 mils utflykt bara för en limpa.. Gud så gott det skulle vara.. Hm.. Har ju ingenting att göra idag och Lukas skulle behöva sova lite mer.. Vi får se hur länge Oskar sover.. Förstår inte varför nu men Lukas sover bara en timme om jag har tur mitt på dagen.. Han behöver och har sovit i två och en halv timme.. Men nej.. Inte längre.. Och han blir sååååå trevlig när han sover så lite..
Plus att han har varit vaken sen fem i morse.. Alla andra vaknar här hemma när Jimmys alarm går igång förrutom Jimmy själv... Usch.. Är så sur på han på morgonen..
Nej.. På Jysk nu så har de sån där rumsavdelare nu för en femhundring bara med 16 hyllutrymmen.. Skulle verkligen vilja ha en sån.. Så sätter man den i Oskars rum och delar av en liten bit bara tillräckligt stor för Lukas säng och så får de dela rum.. Det går inte att ha han i vårt rum längre.. Både Lukas, Oskar och jag blir lidandes av Jimmys ovilja att gå upp på morgonen..
Nej.. Nånting måste göras.. Har pengarna nu, men tror inte jag skulle få in den i bilen när jag har ungarna med.. Gud vad jag skulle vilja ha en Kombi igen.. Eller ja.. En ännu större bil..
Aja.. Nog om det..

Midsommar var jätte trevlig.. Mamma och Anki och alla dom kom lagom till att pojkarna vaknat.. Dagen var riktigt bra.. Ungarna skötte sig och maten var jätte god.. Sen så stannade de första halvlek på fotbollen och åkte hem efter det..

Nej.. Nu måste jag ta den här lilla gnällspiken innan han skriker så mycket att Oskar vaknar där ute..

Puss å hej
0 kommentarer