Äntligen!

Nu har vi fått vårt femte modem av Telia, så nu funkar internet igen även på kvällar och helger.. Sista veckan så funkade det inte ens på dagarna.. Bra grejer de skickar ut måste jag säga, men enligt jimmy som pratat med de nyligen så skulle vi slippa betala i tre månader för internetet så de är ju bra i såna fall.. Måste dubbelkolla de där bara, jag litar inte riktigt på att Jimmy lyssnar på allt de säger.. =0)

I lördags så va vi hemma hos Monica med Anki och Johanna.. Vi fick till och med med oss Jimmy dit.. De va jätte kul att han ville följa med.. Ungarna skötte sig utomordentligt tycker jag under hela tiden vi var där.. Både två var jätte duktiga.. Och hundarna är ju såååå fina.. Bosco, Santos och Tarzan.. Så underbart fina.. Även Jimmy tyckte om Bosco och Santos.. Fast han tyckte de va lite för stora.. Vadå.. ?? Bosco väger bara 77 kilo och växer fortfarande.. De är väl inte mycket.. ?? =0) Nä.. När vi köpt vårt hus och jag har riktigt jobb och allt de där, då vill jag oxå ha en leonberger.. De är så underbart fina.. Och bra med barn.. Så mycket som Wilma och Anton varit på dem när vi varit där så är det imponerande att de inte ätit upp dem.. Min dröm hund.. Helt klart..

Uscha.. Har räkningshögen här bredvid datorn.. Lite små ångest.. Mycket extra räkningar den här månaden.. Aja.. Jimmy fixar alltid de där så de ordnar sig nog..

Skulle verkligen behöva åka och köpa en ny mössa till Oskar.. Han fick en av Anki när hon va här, men den är inte bra.. Den är för liten.. Tror han har lite stort huvud.. Har svårt för att tro att nån från förra hösten/vintern skulle passa, men jag ska kolla det först.. Annars blir jag tvungen att åka långt bort.. Vet inte ens vad som är smidigast.. Nä.. Tycker inte alls om att bo här längre.. Så nu ska jag sätta mig och kolla lite hus i berga..

Puss å hej
0 kommentarer