bebis..

Mm.. Carina har blivit mamma.. Igen.. Stort grattis till henne och familjen.. !!

Här hemma är de fullt upp.. Är ju fredag idag och det betyder alla tre hemma hela dagen.. Har gått bra än så länge och nu sover alla tre.. Passar på att sitta här ett par minuter då..

Har inte så mycket att skriva idag.. Är uttråkad.. Finns ingenting att göra.. Om man nu inte är min mamma som halv fem ska sätta sig på ett flygplan och åka till Rom tillsammans med Janne.. De vore inte helt fel.. Ja, jag behöver inte åka me Janne, men resten.. Väldigt avis på henne.. Vill oxå åka till Italien.. 
Ska hämta henne när hon landar på måndag natt.. Hon landar tio i tolv eller nåt sånt där.. Klart jag hämtar mamsen.. 
Grabbarna ska ju ändå gå på dagis på tisdan så då kan jag sova efter jag lämnat dem där.. Blir bra de..

Nej.. Nu ska jag svara Jimmy..

Puss å hej 
0 kommentarer