Graviditetstest..

Haha.. Kan tänka mig att många satte i halsen nu.. Men de är inte så illa som de låter.. Eller ja.. Fick för mig igår att jag va gravid igen så Jimmy fick köpa med sig ett grav test hem efter jobbet, men de va ju som tur är negativt..
Så skönt.. Vet inte hur jag skulle göra om jag blev gravid igen.. Nu.. Jag skulle skratta, jag skulle gråta.. Mest gråta för de finns ingen möjlighet att skaffa ett till barn nu.. Vi har inte ekonomin för det..
Så småningom vill jag ha fler barn, men de är när jag har ett fast jobb och Filip har blivit ett par år.. Då kan jag skaffa ett par till, men inte nu.. de vore fan inte rättvist.. Samtidigt så vill jag inte göra abort.. Ja, nej.. De är bara att sluta med sex..
De uppskattar säkert Jimmy.. =0)

Har sovit ungefär en timme i natt.. Känner mig lite halv borta måste jag ju säga.. Verkar de lite osammanhängande de ja skriver så är de därför..
Hämtade ju mamma på arlanda i natt.. Gick jätte bra, ställde mig på fel plats men hon hittade mig till slut..
Var hemma vid två, sen så kunde jag inte somna.. Plus! Första gången på flera veckor så fick Filip för sig att han skulle äta mitt i natten och jag har inte tillräckligt med mat så han blev skit sur efter ett tag.. De slutade med att han åt tre flaskor, sen så behagade han att somna om.. Men ja.. Sen så upp nu på morgonen och lämna Lukas på dagis för Oskar har en svinkoppa så han måste va hemma tills den är borta.. Där försvann min chans till sömn under dagen.. Men men.. Får se till att gå och lägga mig direkt efter desperate housewives i kväll så blir de nog bra..

Nej.. nu måste jag kolla min bank och Jimmys med för den delen..

Puss å hej
1 kommentar
Linda

skaffa p-stav gummsan :D