Handlat!

Idag efter att jag lämnade Lukas på dagis så åkte jag och grabbarna och handlade.. Gud så skönt de är att äntligen ha mat hemma igen..
Och det gick jätte bra oxå.. Oskar fick gå bredvid vagnen och hålla i den och det gick! Så skönt..
Var in på apoteket oxå och lämnade all gammal medicin och hämtade ut all ny medicin.. Hostmedicin och allergi tabletter till Oskar och nya astma mediciner till Lukas.. Skönt att ha de fixat..
Sitter och funderar lite på om jag ska dra igång en storstädning nu när Oskar har vaknat eller om jag ska göra de i morrn istället.. Vet inte riktigt..

Så skönt de va att sova i natt.. Gick och la mig efter Desperate Housewives och fick sova hela natten.. Så skönt.. Känner mig helt tillbaks idag..

Nej, jag har inte ro att sitta här längre..

Puss å hej
0 kommentarer