Tycker synd om Filip..

De är faktiskt riktigt jobbigt för mini-skrutt att vara utan sina bröder.. Han blir helt vilsen.. Han tycker inte alls om det.. Inte blir han nöjd heller när jag ska försöka ta mig ner till hans nivå och roa honom.. Nejdå.. Fortfarande granen, kontakterna, blöjorna och soppåselådan som är roligast.. För där får han ju såklart vara! Inte!!

Aja.. Idag kommer i alla fall Lukas hem..

Igår morse så körde jag Lukas till farmor och sen efter lunch gick bilen till mamma och lämna Oskar.. Så jag har nästan varit barnledig..
Riktigt tomt är det utan skruttarna..

Men ja, som sagt, idag kommer Lukas hem igen.. Jimmy ska åka och hämta honom efter jobbet.. Oskar ville inte komma hem idag så han är kvar tills i morrn.. Skitunge.. Igår vid nattning så blev han ledsen och ville komma hem och idag då när han får en chans till att komma hem, nej, då duger de inte.. =0)

Har inte gjort så mycket vettigt idag.. Fixat tvätt.. Nu håller jag på och tvättar våra nya täcken som vi fick av Anki i julklapp, så de luktar gott.. Sen är de våra sängkläder och sen lite vanlig tvätt igen ett par maskiner..

Så synd att Jimmy blev tvungen att jobba de här dagarna.. Hade gärna sett att han tog en tur till tippen och kastade lite nytt skräp.. Helt otroligt vad snabbt de går att samla på sig en massa skit..
Mamma och jag körde ju två fullproppade bilar med bara skräp till tippen när Jimmy va i Frankrike.. De är inte ens en månad sen..
Aja.. Men dit måste vi i alla fall..

Har inte min bil så kan inte åka själv, men jag får väl göra de nån dag..

Nu ringde Vickis, så ska prata med henne..

Puss å hej
0 kommentarer