Besiktning

I morrn är det dags att besikta bilen.. Enligt Jimmy går den igenom utan ens en anmärkning, enligt mig går den inte igenom.. Det är nåt fel på den, men Jimmy vägrar att kolla.. Tyckte han borde lärt sig nåt sen sist med Forden.. När jag sa att den va konstig, men enligt honom inte alls, sen visade det sig ju att jag bara va ett par mil ifrån att bli av med ett däck.. Men nej.. Han ska inte lyssna på mig eller.. Aja.. Vi får se i morrn..

Har lämnat pojkarna på dagis och varit och handlat med Filip.. Idag är planerna duschning och eventuellt städning av nedervåning.. Igår städade jag överallt uppe, det är nog även dags här nere.. Har inte städat här nere sen vi flyttade hit.. Visserligen finns det nästan ingenting att städa här nere, men lite grann finns det.. Ja, ska nog stäa här tror jag.. Passa på medans Filip sover..

Nej.. Städning..

Puss å hej
0 kommentarer