Inte än..

Om det skulle vara någon som undrar så har de fortfarande inte kommit någon bebis.. Väntar och väntar, men icke sa nicke.. Vi åkte in till förlossningen i måndags för trodde det va dags då.. Hade haft värkar hela morgonen och så där.. Kom in dit och fick ligga med CTG-remsa en timme och jodå, de va ju värkar, men hade tydligen nästan inte öppnat mig så de skickade hem mig igen.. Alla va övertygade om att de skulle sätta igång under kvällen/ natten men de gjorde de ju så klart inte och sen dess så har de inte hänt något.. Inte ett skit.. Fast just nu är jag rätt glad för det.. Var till läkaren i tisdags, båda pojkarna har öroninflamation, Oskar hade början på de i ena örat och Lukas hade fullt utvecklad i båda öronen, plus att jag hade en stor infektion i halsen så nu käkar jag och grabbarna penicillin.. Idag är första dagen på sju dagar som ingen av pojkarna har feber så nu kanske de håller på och vänder.. Hoppas det..
Men idag däremot så har jag tappat rösten.. Har ju haft hosta i flera månader och sen nu förra helgen så blev vi alla förkylda och då fick jag ännu värre hosta så de första nätterna kunde jag inte sova nånting, men nu så tror jag att även de håller på att vända..
Inatt va första natten på länge som jag inte vaknade av hostan, men istället då sa kan jag inte prata..
Så de skulle väl inte förvåna mig om bebisen tönker komma ut nu.. Hoppas inte det..

Nej.. Tänkte bara göra en uppdatering av bebisläget.. Ska kolla runt lite nu..

Puss o hej
0 kommentarer