Mitt huvud sprängs!!

Har så förbannat ont i huvudet.. Men de är nog rätt så självförvållat.. Inte druckit nånting förrutom ett och ett halvt glas mjölk och endast ätit fyra mackor idag.. Samtidigt som jag sprungit runt och fixat med saker hela dagen plus tagit hand om och roat barnen..

Men men.. Nu är fönstren färdigputsade.. Gardinerna bytta, blommorna duschade.. Hoppas bara att grabbarna ger fan i att sätta sina små söta händer på fönstren.. =0) Om inte, så är de inte hela världen.. Då är de ju bara att ta bort med bara fönsterputs och trasa.. Så ja.. Blir nog bra de..

I morgon ska jag låna Christers gräsklippare och klippa gräset igen.. Behövs egentligen inte, men tycker de ser förbannat bra ut när gräset är nyklippt.. Börjar faktiskt bli långt på vissa ställen.. =0)
Sen bara MÅSTE jag iväg och handla.. Grejen är att Jimmy ska jobba över i morgon plus att han SKA iväg och slänga skräp, inge snack om saken.. Men ja.. Kommer få ta med mig alla ungarna och handla lite åt gången.. Handla alla "torra" saker och gå ut med till bilen och sen gå in ett par gånger till.. Äh.. Jag vet inte.. Mer än att jag inte kommer kunna få allt handlat på en och samma gång.. Och jag har bara i morgon på mig.. Sen på fredag ska vi inte ens tala om.. Vet inte om jag ens kommer hinna gå på toaletten på morgonen.. Då har jag massa saker att göra..

*pust*

Tur att man bara ska hålla i ett trippel dop en enda gång.. Skit sak samma egentligen att de är alla tre, skulle va likadant om de bara va ett av barnen..

Mamma så igår att hon berättar för alla hon träffar att hon ska på trippeldop och alla tycker att de är jätte roligt.. Vilken rolig grej.. !!
Mm... Vet inte de jag.. Är nojig för hur de kommer gå i kyrkan jag.. Äh.. Är egentligen ingen idé att bekymra sig över de nu.. Kommer va en så kort stund i det stora hela så skit samma om de blir uttråkade, de är faktiskt bara barn..

Har slagit mig ett par gånger... Jag har tre barn.. Tre barn födda olika gånger, ( alltså inte ett par tvillingar ) utblandat på tre år.. Tre år exakt.. Eller ja, ska man vara petig så.. Oskar är född i mars -06 och Filip i februari -09.. Men ja.. Tre barn på tre år.. Starkt jobbat alltså.. Inte undra på att man är trött ibland.. !! =0)
Nog för att jag inte förstår de som sitter med ett barn och säger sig inte hinna in i duschen eller äta eller städa för den delen.. Är väl för fan ingen konst.. Kom igen när de är tre stycken..!! Två stycken som bråkar med varandra och sparkar och slåss och skriker och en som ligger och är hungrig plus att klockan är halv fem och maten borde vara påbörjad.. Kom igen då! =0)
Haha.. Självklart kan jag tänka mig att de säkert för vissa kan vara jobbigt med ett barn, men jag kan inte först hur de inte kan till exempel hoppa in i duschen i tio minuter.. ? Men men.. Det är jag de.. Jag har kommit in i min värld..

Nä.. Allt prat om duschen gjorde susen.. Ska nog ta och hoppa in där innan Jimmy kommer hem och innan So you think you can dance börjar så jag har de gjort..

Puss å hej
0 kommentarer