Nyhandlat..

Japp.. Jag fixade det!! Med bara en vända in i affären..
Skam den som ger sig.. =0)
Oskar fick gå och han va verkligen super duktig!! Ett enda litet missöde och de va när jag skulle packa i.. Då satte han sig på pack bänken bredvid mig, men de kom ju en dam som skulle använda den så han va ju tvungen att hoppa ner.. Bara de att de lite för högt för honom så han ramlade framstupa med knäna först i backen.. Fick jätte ont stackarn.. Tröstade honom, ställde ner han sen.. "mamma, kiss!* Jaha.. Panik! Alla varor opackade, Lukas och Filip i vagnen och ingen toalett i närheten.. Frågade om han kunde hålla sig.. Mm.. De kunde han nog, fick han att tänka på annat och då gick de ju..
Ingen olycka.. Han va så duktig så.. Riktigt stolt över honom.. Och de andra skötte sig oxå kanon, Filip brukar vanligtvis sova vid den tiden, men han va vaken och satt och lekte me katten och sen skiftnyckeln.. Han somnade som en klocka när vi kom hem.. Och Lukas skötte sig oxå strålande.. Har så duktiga barn!! Mammas älsklingar..

Så nu har jag det avklarat och får hoppas på att jag har allting jag behöver.. *håller tummarna!* Jobbigt annars att hitta en mataffär som har öppet på fredag natt när jag ska hålla på och baka.. =0) Vi får se..

Snart kommer Nina hit med allt hon köpt.. Det blir bra det så jag får någon koll på läget.. Och i morrn tar jag med mig allting från mamma och Anki när jag lämnar grabbarna.. Jobbigt att inte ha koll på vad de köpt och hur mycket.. Men men.. det ordnar sig nog.. Har ju annars möjlighet att handla de sista som saknas till själva fikat i morrn när jag lämnat alla barn..

Nu ska jag roa Oskar.. Ha ska tydligen inte sova, kanon det.. Blir han så där otroligt glad framåt eftermiddagen.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer