Rygg-jävel..

Vaknade i morse och kunde nätt och jämt röra mig.. Hade så fruktansvärt ont i ryggen.. De blev bättre ett tag efter jag hade tagit två voltaren, men den jäveln har fan i mig gjort riktigt ont hela jävla dagen.. Inte på samma sätt som förr.. Förr kunde jag inte böja mig ner eller lyfta saker, de kan jag nu utan nu gör de mer ont hela tiden.. Jätte underligt..
Satte mig och kolla i barnens läkarbok för jag hoppas nästan att de är något annat som är fel.. Vill fan inte få så här stora problem med ryggen redan nu.. Jag är faktiskt bara 24.. Men jag kunde inte hitta så mycket som jag tror de kan va.. Fanns inte så mycket att välja på i barnboken heller.. Men jag vet inte jag.. Har aldrig haft så här ont i ryggen förr under så här lång tid.. Är över en vecka sen nu... Tycker de är konstigt..

Aja.. Jimmy har hjälpt sin mamma flytta idag så han drog vid halv nio i morse och då gick vi ut och va ute till lunchen.. Vid elva så kom Pierre.. Blev riktigt förvånad när han gick ur bilen, sin gick runt den och tog ur Liam.. Fattade ingenting.. Tog ett tag innan jag frågade vad han gjorde här.. Idag så har de varit nånting här nere med en massa bilar, och Jimmy hade ringt Pierre vid tio och sagt att han skulle ha två timmars jobb kvar och att han, grabbarna, Pierre och Liam skulle gå ner dit sen..
Ah.. Just det.. Jimmy kom hem vid kvart i tre.. Då hade massvis med bilar redan åkt därifrån så de gick aldrig ner dit..
Så ja.. Jag har haft sällskap av Pierre hela dagen.. Har varit roligt med sällskap.. Absolut.. Och sen kunde jag andas ut lite grann när de gällde barnen me min rygg för han har hjälpt till mycket med olika saker.. Så de har varit skönt..
Vet dock inte vad han har tyckt om att umgås med mig istället för Jimmy hela dagen.. Vet att han ringde Jimmy två gånger, men ja.. Vet inte jag..

Men ja.. Jimmy kom hem med pengar till en spis från Danne.. Han är söt han.. Hade Jimmy berättat att vi fortfarande inte köpt nån och då hade Danne gett han pengar så vi kan köpa en spis.. Så gissa vad?!!!!!!!!
JIMMY ÄR OCH KÖPER EN SPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen kan jag börja baka till dopet, så jävla typiskt bara att de är alldeles för varmt för att kunna ha en ugn igång, men jag har möjligheten nu i alla fall.. Det är huvudsaken.. En STOOR sten har lättat från bröstet.. Så jävla skönt..

Jag betalade parkeringsboten igår och direkt efter jag gjort de så gick jag in på deras hemsida och överklagade skiten.. Fanns med en lista där på omständigheter som kan göra så man inte behöver betala och det fanns två stycken som stämde in.. Får väl se vad som händer nu..

Nej.. Nu ska jag ner i källaren innan de blir mörkt så att Pierre kan få tillbaks sina kläder nån gång och jag min tvättstuga..

Puss å hej
0 kommentarer