Övningskörning!

Oj, oj, oj.. De närmar sig nu.. Har suttit och kollat på vad som krävs för att vara handledare vid övningskörning med personbil.. Ska nämligen bli det till Vickis! Så roligt de ska bli!
Har sett fram emot det sen jag tog mitt körkort..
Ska kolla med henne idag när hon kommer vilka datum hon inte kan eftersom man måste gå en kurs för att vara handledare som hon oxå måste med på, sen ska jag ringa och boka de.. Sen skicka in alla tillstånd och sånt som behövs och sen jävlar anamma så är de bara att tuta och köra! Åh, så roligt!! Tänk om de kommer vara tack vare mig Vickis skaffar körkort! Vad stolt jag kommer bli då.. Vilket ansvar.. Vad mycket de krävs av mig..
Vilken tur att man är proffs på vägarna då och alla andra idioter.. =0) Haha.. kanske inte.. Fast här i Åkersberga så är de fan i mig inte många som kan köra bil.. Eller ja, köra och köra, men de hålller sig fan inte till några trafikregler över huvudtaget.. Livsfarligt att ge sig ut på vägarna här..

Funderar på om jag ska ställa mig och baka bullar.. Tycker om bullar, men jag tycker ju bara om dem när de är nybakade och jag vill helst inte stoppa in dem i frysen eftersom jag inte förstår mig på min micro.. Så därför brukar jag bara baka när vi får främmande, men idag så ska ju fakiskt Vickis komma, så jag vet inte.. Inte så jätte nödvändigt kanske att göra en hel sats med bullar och sen bara äta en tio - femton stycken.. Vi får se helt enkelt..
Har lite annat att pyssla med oxå.. Inte mycket, men lite grann..

Nu ska jag gå och platta håret, så ni vet.. Livsviktig information.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer