I morgon!!

Usch vilken helg..

Fredag kom ju Vickis.. Fredag natt va hemsk.. Filip sov praktiskt taget ingenting..
Lördag så åkte Oskar till min mamma och Lukas till Nina.. Filip sov ingenting den natten heller..

I söndags så gjorde vi typ ingenting.. Jag och Filip åkte och hämtade Oskar från mamma och så köpte jag skor.. Två par till mig och ett par nya fodrade stövlar till Lukas.. Tror tyvärr att de är för små, så måste tillbaks och byta..
Fick nybakade lussekatter hos mamma.. Gott.. Och Oskar hade planterat "amalyllis".. Så söt..
Nina kom med Lukas strax innan sju så de va bara in i duschen och sova.. Han somnade som en stock..

Gick och la oss strax innan tolv, va så himla trött.. Höll precis på att somna när Vickis kom uppspringande och frågade om jag kunde åka och hämta Ekman.. Självklart så jag kastade på mig kläder igen och satte mig i bilen och åkte till Tumba..
Va hemma igen halv två och gick och la mig runt två..

Igår så va vi bara ner till centrum och så skjutsade jag Ekman till tåget..

Idag ska vi ner till BVC och vaccinera Lukas och Filip.. Hoppas på att vi hinner innan vaccinet tar slut..

Aja.. Nu vaknade Vickis så ska va lite social med henne..

Puss å hej
0 kommentarer