Nu märks de att Jimmy varit hemma..

Jimmy tog ledigt torsdag och fredag så han har bara varit hemma sen han kom från Frankrike.. De märks här.. Sex dagar sen.. Ja.. Stämmer bra de.. =0)
Har inte riktigt haft lust att sitta här då när man kan mysa.. =0) Eller spela bowling vilket har varit grejen hos oss..
Han fick sin present när han kom innanför dörren och de tog inte lång tid innan de va inkopplat och provspelat.. ( Nintendo Wii )
Så nu har då även jag provat ett par kvällar och de är faktiskt riktigt roligt.. Jag är en hejare på bowling.. Strike, på strike.. Eller nästan i alla fall.. Fyra på raken har jag fått ett par gånger.. =0)

I fredags så va Nina och Danne här och firade att Jimmy fyllt år, vi bjöd på mat..

I lördags va de tänkt att vi skulle åkt till min bror och firat hans tjej, men Filip har inte sovit en enda hela natt sen Jimmy kom hem.. Har haft hög feber oxå.. Inte alls roligt har de varit, plus att jag och Oskar är ruskigt förkylda, så vi struntade i det och bara va hemma och mös.. Vi plockade upp ljusstakar och julgardiner och sen så var pojkarna med och bakade pepparkakor.. Riktigt mysig dag faktiskt..

I går, söndag så kom mamma, Anki och company och firade Jimmy.. Hade bakat lussekatter som blev lika hyllade som mina kanelbullar alltid blir.. Tydligen de godaste de ätit.. De är ju kul att få höra.. =0)
Beställde pizza till alla andra och chicky bits till mig.. Jag ska varken ha grönsaker eller nån sås, de fixar jag själv.. De brukar få till min kyckling, men inte igår eller.. Nej.. Jag fick en barn portion.. Nog för att jag inte va så himla hungrig, men jag blev då hungrig efter att ha ätit mina 25 pommes och tre chicky bits... Skit ställe.. De har fan aldrig lyckats när vi har beställt alla.. De fixar tydligen inte stora beställningar..
Så Nej Tack till Pizzeria Roma i Åkersberga..

Idag så jobbar Jimmy igen som vanligt.. Filip och Lukas sover nu.. Oskar va på väg att somna tills jag sa att han kunde lägga sig ner istället, då vaknade han till och ställde sig upp och började gå runt.. ( Bra gjort Mamma!! )

Nu ska jag gå ut och kolla om posten kommit..

Puss å hej
0 kommentarer