Handlat..


Idag kunde jag äntligen handla.. Grabbarna är på dagis..
Kändes inte så där jätte kul att lämna dem.. Lukas har en stor röd fläck i ögat och Oskar har gjort något i ansiktet, ser hemskt ut.. Jag hann komma till mjölken i affären innan Gunni ringde och frågade vad som hade hänt.. Kändes inte bra och säga att jag inte vet.. Hm..

Aja..

Jag kämpade jag för att komma upp i 1500 för då skulle man få extra återbäring och en chokladask, men icke då..
Helt plötsligt har de blivit billigare att handla igen.. 1300 kom jag upp i och då köpte jag ändå två paket blöjor, kött, köttfärs m.m..
Hade hur mycket plats i vagnen som helst idag.. Vi har ju byggt om bilbarnstolarna så nu har Filip kommit upp en stol så nu har han den Lukas hade förr och de är ju en sån man inte kan ta ur och sätta i en kundvagn.. Så han fick sitta där Lukas brukar sitta.. *stora killen*
Så ja, hade ju hela vagnen att lägga saker i.. Var väldigt länge sen jag hade så mycket plats..

Igår så duschade jag alla blommor och putsade fönster.. Dock bara på insidan.. Skulle vilja göra på utsidan oxå så jag kan känna mig riktigt duktig.. Men igår gick de inte för de regnade hela tiden och idag.. *pust* jag orkar inte.. Sen vet jag inte hur stegen funkar..
Och nej, jag är inte superkorkad, de är en sån där som man kan vika och ställa på en massa olika sätt och jag får aldrig till den så den står så som jag vill ha den..
Plus att jag har sett massa långben igen..

Nej.. Jag ska ta mina frallor och sen fortsätta med tvätten.. Som vanligt.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer