6 dagar sen..

Ja.. Då var jag nervös.. Hihi..
Snart har det gått en vecka sen allting.. Handen är inte bra, men de är bara för att jag är tvungen att använda den.. Fick låna ett slags skydd av mamma när jag va där och det hjälper faktiskt riktigt bra.. Så jag har det på nu..

Det andra gör riktigt ont.. Men de är ju inte så konstigt.. =0)

I torsdags kväll va Jimmy och hämtade Vickis efter jobbet.. De kom hem, innanför dörren.. "Vickis flyttar hit itsället".. Jaha.. ?? Har sagt åt människan flera gånger att hon kan bo här, men nej, men nu så.. När Jimmy pratar med henne, då duger det minsann! Haha..
Så ja.. I fredags så kom Nina och hämtade Lukas, sen så fick Oskar mat och Jimmy kom hem och tog Filip och sen så åkte vi till mamma.. Det gick riktigt bra att köra bil faktiskt.. När jag läst om alla andra, så har det inte varit en enda som klarat av att köra två dagar efteråt, men jodå.. Men jag tror att de är tack vare att växelspaken sitter så pass långt ner så ja.. Men jag har problem med att lägga i backen, konstig rörelse..
Men ja.. Inga som helst problem med att köra bil.. Skönt som tusan!

Så, iväg till mamma, va där ett litet tag för att Oskar skulle komma in i det lite grann och sen så åkte vi.. Vickis körde.. Hela vägen hem till henne i Gävle, plus inne i Gävle till Max.. Duktig hon.. Gick bra..

Vi åt när vi kom hem till henne och sen så packade vi.. Jag kunde inte packa så mycket, men jag avskyr att inte göra nånting så jag satte igång med städningen.. Kollade på Bad Boys 2, *Will Smith....* =0) och sen så somnade jag nångång efter den..
På lördagen så var det bara sätta igång direkt.. Jimmy och Jerry kom inte förrns vid halv fyra, men de gjorde inte så mycket eftersom vi hade mycket att göra.. När de väl kom så gick de fort.. Tror de flyttade ut allting på max en halvtimme.. De åkte och vi gick in och städade det sista..
Sen så körde Vickis hem oxå.. Först till Skyttorp och hämta mera saker och sen till Vattholma för att hämta Oskar och Filip..
Jimmy åkte dit med Filip när han åkte förbi.. Finns ingen anledning att ha någon av ungarna med när man ska flytta..

Så ja.. Nu bor Vickis här.. I källaren.. Men hon åkte till Skyttorp igår.. Så jag vet inte jag hur bra hon trivs.. =0)
Fixade i ordning där igår och sen så körde hon sig själv till Upplands Väsby och tåget..
Kom som tur var ihåg att be henne lägga i backen åt mig så jag kunde ta mig därifrån.. =0)

Idag är första dagen som jag är själv med barnen.. I fredags jobbade ju Jimmy, men då var ju Vickis här.. Det går faktiskt bra.. De är relativt lugna och samarbetsvilliga.. Skönt.. Men är lite små orolig för hur det ska gå att lämna de på dagis i morgon..
Har varit ut och hämtat posten, pappren från familjerättstanten har kommit.. =0) Skrivit jätte bra, nu ska vi läsa igenom det och komma med invändningar om vi vill.. Det kommer vi inte göra.. Jätte bra skrivet.. Och positivt.. Nu skickas de till socialstyrelsen, hon sa att de aldrig har ändrat ett beslut som hon lämnat in så de är ju bra.. Sen är de Tingsrätten som beslutar.. Nu håller vi tummarna.. Ingen aning om hur de går och vad som händer för han, den andres del, men men.. Vi får se..

Nu ska jag gå in på Jotex och beställa lite gardiner och annat smått och gott.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer