Rensat leksaker..

Jaha.. Då var första dagen själv avklarad.. Har gått bra.. Förmiddagen var lugn, då skötte sig barnen riktigt bra.. Sen efter lunchen och sovningen så var det andra takter.. Helt, totalt, tvärtemot.. Speciellt Oskar.. Bråkat med honom riktigt mycket idag.. Sen när Jimmy kom hem var det oxå hetsigt, men sen kom Pierre och då blev de faktiskt lite lugnare..
Nu är Jimmy och Pierre och ska lasta Pierres båt på nån trailer.. Jaja.. Jag sitter här jag..
Och stör mig på att det inte är handlat.. Så less på att vara handikappad nu.. Okej, visst, fine, den sista grejen är självförvållad, men ja.. Kan ju för fan inte ta mig till affären och handla.. OM jag nu mot all förmodan till att börja med skulle få in alla barn i bilen så ska jag sen få bilen till att backa.. Sen ur med barnen, sen packa i allting.. Nej, gick käpprätt åt helvete från början..
Nu får det gärna börja bli bättre så jag kan va med i matchen ordentligt.. Så jag i alla fall kan städa och handla igen..
Ja, vi skulle ju handla efter maten, men då stannade ju Pierre kvar så då blev de ingen handling, så i morrn finns det till att börja med inga frukostmackor hemma.. Eller nja, det finns rostat och det tycker de väl om, men de är så mycket jobb och väntan med det, så ja.. Plus att det sen inte finns någon middag..
Spelar ingen roll om jag nu lyckas få iväg dem till dagis, kan ändå inte få ner Filip i en kundvagn eller packa med för den delen.. Nä.. Usch.. Vill slippa det här nu..
Plus att jag har så förbannat jävla ont i ryggen eftersom jag är tvungen att ligga på rygg och sova och jag verkligen AVSKYR att sova på rygg!! Varken kan eller får röra mig så jag ligger ju blixtstilla och det är inte bra för min rygg.. Så jävla stel..
Fick ju en valfri behandling av dem och jag funderar starkt på att välja någon av massagerna.. Skulle min rygg behöva när de här är klart.. Boka in det samma dag som jag ska dit efter sex månader kanske.. ? Hm.. Ja.. Får fundera på det där..

Har faktiskt lyckats både plocka ur och i diskmaskinen plus att tvätta idag.. Sen så har jag rensat ur leksaker igen.. Blev en hel pappkasse till.. Märks inte över huvudtaget, men men.. Lite borta i alla fall.. Sen så satte jag mig och plockade fram allt jag hade i pappersväg och sorterade det.. Var lite jobb kan jag lova.. Men ja.. Nu är det gjort oxå.. Så det är skönt.. Skulle behöva ta mig ner i tvättstugan, men dels är det svårt att gå i trappen, lyfta tvätt ( vilket jag egentligen inte ens får ) plus att det är mörkt och då gillar jag ju som sagt inte källaren.. Men det vore bra om jag tog mig ner.. Blev en jävla hög när jag nu inte kunnat tvätta plus att Vickis hade med sig en del tvätt..
Gör mig absolut ingenting att tvätta hennes saker, bara skoj att ha något att göra, men tvätten verkar aldrig ta slut.. I morrn är det dags för alla handdukar och egentligen sängkläderna oxå.. Jaja.. Vi får se..

Nej.. Nu ska jag nog ta mig en Twix och fundera på om jag ska ge mig ner eller inte..

Puss å hej
0 kommentarer