Grattis till Linus!!!

Min kära kusin Linus tog körkort idag!! Stort Grattis till honom!!
Haha.. Nästan så de är värt att skicka och berätta de för Vickis.. Hon uppskattar inte alls att 18-åriga Linus tar körkort före henne.. Haha..

Nu på morgonen så va vi och handlade en sväng efter lämning på dagis.. Nya flingor till mamsen! :)
Har pratat med hon som har hand om barnomsorgen i Östhammars kommun och fixat så vi får hem papper så de står i kö till dagis plats.. Hon trodde inte de va alltför omöjligt att de kunde få börja i augusti. Känns bra!
Har även sagt upp dagis här från och med på fredag så nu hoppas jag bara att de får gå kvar de här sista två månaderna, men så borde de ju vara.. Hoppas jag..

Har skickat litteraturen till mamma i Arbetsmiljö och säkerhet så nu är den boken på gång.. Ska bara göra klart sista inlämningsuppgiften i datakunskapen först.. Sen ska jag skicka till min kontaktperson som varit på semester och kommer tillbaks i morgon och fråga om jag verkligen måste göra slutprovet i datakunskap eftersom jag fortfarande faktiskt har betyg i det.. Hoppas jag slipper.. Annars så ska jag boka tid för det..
Måste såklart oxå skicka och kolla hur de blir när jag flyttar.

Måste oxå ringa BVC, ögonmottagningen, logopeden och allt vad de nu är.

Igår storstädade jag här hemma, när jag va klar med det så va de bara att bege sig till Bergshamra och Preem och jobba till 19.. Det gick bra.. Blev visserligen 1700 minus i kassan, men de kan inte ha varit jag för jag hade aldrig problem med kassan..

Nu ska jag gå in och kolla om jag kan boka med bilen på båten på lördag..

Puss å hej
0 kommentarer