Som vanligt..

Nu är det som vanligt igen.. Grabbarna är på dagis och jag är ledig..
Idag är det till klockan tre som gäller.. Sen från och med i morgon blir det mina tider..

Filip blev lite ledsen när jag gick i morse.. Det gjorde ont.. Just för att det är med honom det har gått lättast.. Fast det är väl klart att det ska komma ett bakslag nån gång.. Men ja.. Det var ändå jobbigt..

Skulle sätta på Oskar glasögonen i morse, men de va borta.. Låg inte nånstans på "mina" ställen.. Plus att hans extra par oxå var borta.. Jaha.. Ringde Jimmy och frågade om han visste vart de var, men icke.. Nähä.. Så vart fan är glasögonen?! Båda två!! ?? De kan ju inte bara försvinna.. Nä.. Skit irriterande..

Preem ringde igår, det var inte nu på lördag de behövde mig utan det var nästa lördag.. Okej.. Är lite orolig över att jag glömt bort en massa.. Tror inte jag kommer komma ihåg hur man gör med tidningarna och lite andra små saker.. Förhoppningsvis så kommer jag på det mesta när jag kommer dit.. Det visar sig..

Igår kom arbetsgivarintyget från Hemtjänsten så nu kan jag göra klart uppgiften i Vården och skicka in den tillsammans med intyget.. Ska bara skicka intyget först till Anki så hon kan scanna in det på datorn.. Eller om jag åker och lämnar det till henne ikväll.. Kan jag ju oxå göra.. Vi får se..

Nej.. Nu börjar jag bli riktigt hungrig.. Ska käka matlådan Jimmy lämnade hemma.. Riktig lunch.. Inte illa! =)

Puss å hej
0 kommentarer