Torsdag..

Det blev handling igår kväll.. Anki, mamma, Johanna och Kevin kom när vi hade ätit mat.. Mamma, Johanna och Kevin var hemma med alla barnen medans jag och Anki åkte in till stan för att handla..

Jag gillar inte ens att åka med i bil längre.. Usch..

Vi åkte till Gränby centrum och handlade på Kvantum, det var inte bara vi där.. Men eftersom man slipper stå i kö till kassan och packa upp och ner så gick det ändå riktigt smidigt.. Som tur var ingen kontroll.. =)

Jimmy kom hem till barnen precis innan läggning och Oskar hade varit så ledsen för att han saknade mig så mycket.. Sötnosen..

I morse när vi vaknade så kom Oskar in till mig och grät.. "Mormor, jag vill till mormor, jag saknar mormor!"
Jäkla skitunge!!

Ska sätta igång med dagen nu..



Puss å hej
1 kommentar
MEREI

- awh vad söta de är!