Home alone..


Grabbarna ligger och sover och har gjort de i ett antal timmar.. Gick faktiskt någorlunda lätt ikväll, va bara in en gång till Filip och två till Lukas.. Börjar arta sig.. =0)
Jimmy stack iväg så fort Lukas sov till Dennis..
Lustigt.. Jag tycker att han suttit mycket framför datorn de senaste kvällarna så jag tänkte be han skita i den ikväll och umgås med moi, men jag hann inte fråga de innan han så försiktigt frågade om han kunde åka iväg till Dennis ett par timmar..
Ja, självklart.. Och borta är han.. Jaja.. Man kan inte få allt.. =0)

Har Men in black 2 på.. Så rolig.. Skrattar varje gång jag ser den..
Agent J: You just to love being flushed, every day you say to me "oh J, flush me, and i be like No..
Klockrent.. Skrattar bara jag skriver de.. =0)
Jag gillar Will Smith.. Så länge de inte är drama..

Har diskat och plockat in i diskmaskinen, hängt upp mattan på tork, eftersom jag va tvungen att tvätta den då Filip fick för sig att fylla blöjan över kanten me bajs i morse.. Inte så trevligt, men nu är den på tork i alla fall och en ny maskin igång..

Vet inte riktigt om jag orkar sitta uppe så länge till.. Vi får se..

Nu ska jag kolla lite mer ordentligt på filmen.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer