Jätte bra!!

Var vid Preem strax efter tre, Ann-Louise åkte strax efter fyra så tre timmar fick jag för mig själv.. De gick jätte bra!
Då va de ändå folk inne nästan hela tiden..

När jag skulle räkna kassan däremot så höll jag på att få panik.. Jag räknade 500 sedlarna, jaha.. 700 skrev jag.. Räknade ihop allting minus vad som låg i kassan från igår.. Det blev 1200, det skulle vara över 5000.. Shit, vart fan har nästan fem tusen tagit vägen?!
Räknade om flera gånger, nä.. Inge fel.. Förrns jag såg vad som stod på raden för 500 lapparna.. 700, nej, de kan ju inte stämma.. Räknade de en gång till, nej, inte 700, snarare 7000..
Yes.. Då stämde de ju någorlunda..

Så ja.. Sammanfattningsvis en relativt lugn kväll utan större missöden..

Det va riktigt kul faktiskt.. Blev lite svettig ett par gånger, men de ordnade till sig..

Får se när de ringer nästa gång..


Idag är Jimmy och jobbar.. Långt, långt bort tydligen.. Får se när han kommer hem.. Min bil har han tagit oxå så jag kan inte ta mig nånstans.. Men men..

Barnen är så otroligt pipiga idag.. Förstår inte va deras problem är.. Just nu sitter Lukas och skriker att mamma är dum, Filip skriker för att han inte får stänga av datorn.. Igen.. Oskar sköter sig någorlunda..
Funderar på om jag ska slänga på dem ytterkläder och dra ut dem ett tag.. Men de är bra jäkla kallt.. Över tjugo minus.. Fortfarande.. Inte riktigt rätt väder för Filip att vara ute..

Nej.. Jag måste försöka roa dem nu tills Jimmy kommer hem och kan ta över..

Puss å hej
0 kommentarer