Fy fan!!

Usch.. Jag hoppade in i duschen jag.. Hade ett tag på mig så jag tänkte göra en hår inpackning, rakning och fila fötterna..
Helvete heller!! När jag hade fått i balsam i håret och tittade upp mot taket så såg jag en lite för stor spindel som va nästan precis över mig.. Funderade på om jag skulle skita i att skölja ur håret och tvätta mig, men de kunde jag ju inte.. Men snabbt gick de.. Utav bara helskotta.. Fy fan alltså..
Tror inte jag fick ur allt balsam, men de skiter jag i.. Och Jimmy svarar inte i telefon så han kan få komma hem och ta bort den åt mig.. Kan inte gärna gå och hålla mig fram till klockan fyra.. Än mindre säga åt Oskar att han får hålla sig..
Skit oxå..

Ikväll ska jag prata med mamma.. Kolla om hon kan stå med på lånet.. I så fall ansöker vi ikväll och bokar sen tid med mäklaren.. Så det händer nånting..

Har tänkt att jag ska börja rensa och storstäda här hemma så de inte blir så himla jobbigt när vi väl ska flytta, men måste först fokusera på skolan och jobben.. Får se när jag får tid.. Har rensat lite grann i alla fall bland handdukar, gardiner och sängkläder.. Blev en proppfull sopsäck mindre så de är ju bra.. Man behöver ju faktiskt inte spara på allt.. =) Tror jag har kvar nån rostig skruv jag fick av en kille jag va jätte kär i när jag va liten.. Har för mig att jag sett den i min garderob hos mamma.. Jag har väldigt svårt för att göra mig av med saker..

Nej.. Nu ska jag byta blöja på Filip och göra oss klara för att hämta på dagis..

Puss å hej
1 kommentar
Monica



Förstår du inte tycker om spindlar,,gör inte jag heller,,men att överföra din rädsla till Oskar är inge bra.....och Jimmy dra hem från jobbet är ju inte heller så bra........Kanske den här kan hjälpa dig övervinna din rädsla.........http://www.coolstuff.se/Spider_Catcher



Kram