Så där ja..

Japp.. Nu har jag fixat lite här på morgonen.. Gillar dock inte den nya sommartiden.. Blev sena till dagis i morse, nog för att de bara va ett par minuter, men jag avskyr de där.. Men men.. Kommer väl in de oxå.. Ungarna har i alla fall börjat göra de..

Haha.. Jag jobbade ju igår.. På Preem.. Riktigt roligt var det för en gångs skull.. Mycket att göra och annat trevligt..
Men ja.. Jimmy va ju hemma med ungarna då.. De hade tydligen gett honom jobb.. När de hade städat och han gick ner i tvättstugan för att hämta pyjamas till Oskar så hade han ett brak.. Då hade en av dem rivit ur tältet i Lukas rum medans den andra hade vänt upp och ner på allting i Oskars rum.. ( två proppfulla leksaksbackar, två fulla stora korgar och en överfull legoback )
Sen när han hade duschat dem och gett Filip välling och gick och la honom så hörde han "oj".. Då satt Oskar och Lukas och hällde ut sina fulla glas med fruktsoppa på mattan..

Självklart lider jag med honom, men samtidigt så känner jag att, ja nu kanske han inte säger till mig att jag inte får säga att jag avskyr mina barn och ringer och gråter ibland, ( nu va de visserligen väldigt länge sen ) för att de har varit vidriga mot mig.. Nu förstår han mig.. Nu förstår han att de inte är semester att vara hemma med tre barn.. Eller rättare sagt, tre terrorister..
Han förstår mig nu.. Det tycker jag om..

Har äntligen lyckats med csn.. Tror jag.. Hoppas jag.. Har i alla fall skickat in så får vi se hur de går.. Om jag gjort något fel eller inte..
Men nu undrar jag istället då såklart, ska jag ta bort min föräldrapenning nu eller? Suck.. Så himla mycket att tänka på.. Och gör man fel så åker man på att betala tillbaks en massa.. Det vill jag ju inte.. Aja.. Det visar sig väl..

Har ringt mobilakuten oxå.. Jävla förbannade skitställe!!
Hämtade ju ut min mobil igår.. När jag åkte till jobbet så ringde Jimmy och jag hörde ingenting.. Okej, tänkte jag, jag höjer väl volymen då.. Men jag hörde fortfarande inte ett skit! Ringde hem istället, men samma sak där.. Inte minsta tillstymmelse till ljud! Inte en ton, inte ett brus, inte ett jävla skit!!
Så nu ska jag skicka in skiten.. Igen.. Men nu skulle de väl skicka vidare den till Nokia.. Jaja.. Så nu måste jag fixa så jag kan skicka in den igen..

Ringt och bokat tid oxå.. 8:e april ska jag dit och prata.. Är rutinerad vid de här laget så de blir inga problem..

Idag ska jag egentligen städa såg jag på almenackan, men jag orkar inte.. Har inte de rätta humöret för de så jag skiter i det idag.. Jag gör de i morgon istället.. Ska fixa tvätt och såna saker istället..
Plus att jag måste få till uppgiften till skolan oxå och skicka in den.. Ja.. Jag har att göra.. De är en sak som är säker.. Hoppas Filip sover länge..

Nu ska jag sätta fart..

Puss å hej
0 kommentarer