Lång dag..

Igår fick jag lite grann gjort här hemma.. Till att börja med så tog Jimmy hem röda bussen och åkte till tippen med sofforna, annat skräp och BÅTMOTOR!! Nog för att de stör mig lite grann att de va han som tog bort den och inte Pierre, men jag är överlycklig över att den är borta..
Han får väl komma undan lätt den här gången då.. :)
Efter de så tog vi en vända nere i källaren och nu så har jag snart packat hela källaren.. Bara städningen kvar där nere nu.. Inte illa!

Idag fick jag sovmorgon.. Inte för att de egentligen va min tur.. Igår tog vi alla sovmorgon, barnen vaknade inte förrns vid tjugo i nio, men jag fick ändå sova i morse.. Kan tänka mig för att de är mors dag.. :)

Åkte hem till mamma med databoken ( som jag inte behöver längre! VG!! ) och ett litet Mors dag kort.. Fick fika och nya boken.. Etik och Livsfrågor.. Efter de åkte jag till Anki en kort sväng och sen begav jag mig till jobbet.. Preem 14-19..
Herrejävlar va mycket de va att göra mellan 14-16.. Mat hela tiden.. Massa mat.. Usch.. Riktigt stressigt var de faktiskt.. Vissa fick vänta lite längre, andra inte, men allt som allt så gick de bra..
Åkte förbi Nina och lämnade nycklarna hos henne, så jag slipper åka dit i morgon.. Kanon! Kom hem, fixade tvätten, plockade ur och i diskmaskinen, plockade lite mera tvätt här uppe och fixade till.. Plus att jag fick i mig ett par pannkakor oxå.. Nu är jag riktigt trött..
Ska ta en dusch och sen krypa i säng..

Jimmy gick och fiskade när jag kom hem.. Men han borde nog komma snart, börjar bli mörkt nu..

I morgon är de dagis igen.. Måste komma ihåg att ta med mig kostnadsförslaget på glasögonen, ( de kom i fredags eftermiddag ) plus att jag måste ringa och boka om Oskars tandläkartid på torsdag, ( samtidigt som mitt slutprov ) och viktigast av allt.. CSN.. Se till så att jag inte blir extremt mycket återbetalningsskyldig..
Det är min dag i morgon.. Lite shopping skulle inte heller skada.. Mat, det behövs..

Nä.. Duschen var det..

Puss å hej
0 kommentarer