Ont..

Vet inte vad jag höll på med i natt.. Jag vaknade första gången vid sex av Filip, men han måste ha somnat om för jag vaknade nästa gång vid tjugo över sju av honom..
Då ser jag att mitt sängbord är flyttat.. Rätt ordentligt oxå.. Står en bra bit från väggen, vridet och jag vet inte allt..
Undrar varför jag fick för mig att flytta på det för?

Igår hämtade jag som sagt Vickis inne i stan.. Hon fick köra genom stan en vända och sen hem.. Det gick jätte bra, verkligen! Då ringde Anki ändå och jag pratade med henne när Vickis va mitt inne i stan och det fixade hon galant!
Sen så körde jag in henne tillbaks till stan för då var hon trött..

Två timmar sen jag lämnade på dagis och jag är klart med allt här hemma.. Börjar bli less på det här nu.. Nu är det dags att flytta igen eller möblera om så jag får nånting att göra på dagarna.. =)
Det enda som är kvar idag är att duscha och att packa väskan..

Har tänkt på det där med väskan.. Jag vet precis vad jag ska ha med mig och vad som inte behövs.. Nånting som såklart måste med är ju kläder till bebis.. Jaha.. ??? Ska jag gå helt och hållet efter ultraljudstanten och lite blint på att det är en tjej och ta med mig rosa kläder och rosa overallen.. ??
Men, tänk om det nu mot all förmodan skulle vara en kille?! Jag kan ju inte låta stackarn åka hem i allt rosa.. !! Det är ju inte snällt..
Har plockat fram kläder som är neutrala, men overallen då? Jag har en rosa och en vit.. Om det är en tjej så vill jag ha den rosa..
Jag kommer helt enkelt få ta med mig båda.. Kommer sluta med att det blir två väskor.. Man som inte ens behöver mycket saker med sig..
Ja, jag har problem.. Stora problem.. =)

Nu ska jag halv kolla lite på Våra bästa år..

Puss å hej
0 kommentarer