Ha ha..

Nå solande blev det INTE! Kallt ute ju.. Nog för att termometern visade tjugo grader, men det var ju under taket på altanen det.. Ute på gräsmattan var det då inga tjugo grader! Det är ett som är säkert.. Burr..

Jag hoppade in i duschen istället.. Mycket behagligare! Efter duschen så tänkte jag att jag skulle prova ett par jeans jag inte kommit i sen innan Oskar blev till, bara för skojs skull..
=) Jag fick på mig dem! Rackarns trevligt.. Nog för att de inte riktigt sitter lika bra som de gjorde förr, men de sitter på i alla fall.. Och jag kan andas..



Så idag är en bra dag!

Fram till de att Jimmy ringde och sa att han blir sen idag igen.. Suck.. Han ska åka och hämta den nya bilen.. Ja, okej.. Om det bara varit så då..
Det är skitsamma att han inte är hemma till läggning, barnen är inga problem..
Men! Jag vill/måste/behöver åka och handla.. Och det kan jag inte göra för Jimmy ska ner till min bror och fortsätta hjälpa honom med badrummet.. Och det tar tid..
Så det kommer jag inte kunna göra ikväll heller.. Jag har inte kunna gjort det idag på dan för Jimmy måste föra över pengar från företaget och den dosan är såklart hemma och jag ger mig inte på hans företagskonto..

Det finns ingen mat hemma.. Jag behöver handla!
Och i morgon på dagen så ska jag städa och det tar ett par timmar så jag kommer inte hinna ta mig in till stan, handla och hem igen innan klockan tre då grabbarna ska hämtas från dagis..

Vilka problem man har.. =)

Grabbarna är hämtade från dagis.. Motvilligt.. De hade två studsmattor stod på dagis och jag förstod direkt att jag skulle få kämpa för att få hem dem..
Men men.. Det gick!

Nu har de plockat fram varenda bil/lastbil/traktor och kör med dem.. Parkerar, jobbar, lastar.. Och inte bråkar de heller..
Underbart!

Ska börja fundera på mat.. Som inte finns.. Och trolla till något..

Puss å hej
0 kommentarer