Idag..

Har det hänt mycket och ska hända mycket!

Jag hade lite problem med min skola igår så jag var på riktigt, jävla dåligt humör så därför skrev jag inget mer..
Men det har jag fixat nu på mogonen.. Så nu är det lugnt.. Kursslutsdatum är framflyttat tills på måndag när jag ska göra min slutexamination..

Får se bara hur mycket strul det kommer bli med CSN, men det tar vi sen.. Tänker inte hetsa upp mig för det nu..

Jag har betalat alla räkningar som var kvar nu på morgonkvisten.. I tid.. För en gångs skull.. Oerhört trevligt!! Och pengar finns det kvar oxå.. Underbart!!

Idag ska jag städa.. Varför jag fortfarande sitter här, är en bra fråga, för det har jag egentligen inte tid med.. Skulle egentligen bara kolla om jag fått mail och inget mer, men så fastnade jag..

Men ja.. Storstädning med sängkläds tvättning och putsning av fönster står på schemat.. Plus att jag skulle behöva åka in till stan och storhandla.. Tiden räcker inte riktigt till!
Jag tar inte gärna med mig alla barn för att åka in och handla.. Pust.. Nä.. Blr svettig bara av att tänka tanken.. Plus en fredag, dan innan sista april.. Nej, tack!

Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Jimmy ska ner till min bror igen ikväll när barnen somnat så det skiter sig det med..
Får helt enkelt åka in i morgon bitti.. Sista april.. I Uppsala.. Lyckat!
Men, då kan jag ta Jimmys nya bil.. Det vore inte fel!
Han kom hem igår med en Citroen Berlingo från 2008, som han leasat genom företaget..
Det känns lite roligare än en Opel Sintra från 1997..

Han kom även hem igår med en present.. I paketet låg en långsmal ask från Carat..
Då hade han gått och köpt ett super fint silver armband till mig.. =)



Sötisen!

Nej.. Nu ligger jag jätte mycket efter om jag ska hinna städa allting klart innan det är dagishämtning..
Ska bara kolla mailen en gång till..

Puss å hej
0 kommentarer