Vecka 20

Igår gick jag in i vecka 20, alltså halvtid.. Bromsar nu jag.. Jag hade tid på Mödravården halv elva så jag och Tindra hann komma hem från dagis, plocka och fixa lite och sen åka till Rimbo..
Där gick det som vanligt bra, fick lyssna på ostbågens hjärta.. Mysigt.. Ska även börja äta dessa jävla järntabletter igen.. Välkommen förstoppning!

Tindra charmade dem, som vanligt! Glad tjej det där..



När jag var klar där så fick Tindra käka lunch där innan vi åkte hemåt.. Det gick bra och hon halvsov i bilen på vägen hem för att sen tokslockna i sängen när vi kommit hem..

Jag fortsatte plocka och fixa och målade även taket i lekrummet/Oskars nya rum.. Var väldigt vit efter det kan jag lova.. =)

Väckte Tindra vid två för vi skulle få middagsgäster, Linus och Johanna, så jag behövde ner till Ica och köpa lite grejer för det.. Precis när vi skulle gå ut genom dörren kom Johanna.. Men hon stannade kvar hemma och duschade och sen när vi kom tillbaks så var det nästan dags att gå till dagis direkt..

Hämtningen gick bra och vi var ute när vi kom hem.. Full fart som vanligt och gissa vad Tindra gjorde ute på gräsmattan?! Hon kröp och satte sig upp helt själv!! Stora tjejen!! =)

När vi kommit in så la sig Lukas på soffan och sa att han hade jätte ont i halsen.. Kände på honom och jodå, feber..


visserligen gammal bild från efter operationen, men men..

Vi käkade mat, inte Lukas, han ville inte ha så han låg kvar på soffan, när vi hade käkat klart så kom Jimmy hem med nytt golv till Oskars nya rum så det fixades det med igår kväll till precis innan lägning..

Nu är det bara en liten bit golv kvar och sen är det färdigt för inflyttning.. Oskar längtar!

Nu ska jag fixa lite här hemma..

Puss å hej
0 kommentarer