S.W.A.T

På måndag har jag slutexamination i kursen Hemsjukvård och innan dess så är det en uppgift som måste lämnas in.. Har egentligen till tisdag på mig med den, men eftersom jag gärna vill ha hennes frågor på den så jag hinner förbereda mig innan dess så har jag nu roat mig med den..

Jag är inte helt klar med den, men halvvägs i alla fall, en bit på vägen.. Får fixa resten i morgon och sen skicka in den och hoppas på att få tillbaks den innan måndag..

Sitter med Jimmys bärbara då det blir jobbigt att sitta framför den andra med magen, men jag kommer fan åt knappen längst ner för magen är i vägen.. Sitter och kollar på SWAT, enda vettiga som går på tv:n.. Nog för att man sett den två hundra femtioelva gånger tidigare, men den är värd att se igen.. Colin Farrell om inte annat.. =)

Nä.. Nu ska jag lägga ifrån mig den här och gå och hämta min påse med daim och sen kolla på filmen, roa mig lite med Wordfeud oxå.. Måste hinna hänga en maskin med ungarnas regnkläder och Oskars overall innan läggdags oxå..



Mina fina sötnosar..

Puss å hej
0 kommentarer