Storstädning

Idag var det då äntligen dags! : Alla grabbar på dagis!
Som Filip sken i morse när jag tog av honom overallen på dagis och han förstod att han skulle få stanna.. En riktigt liten solstråle!



När vi hade lämnat grabbarna på dagis så gick vi hem.. Tindra var någorlunda nöjd.. Jag började plocka lite och efter tag så fick jag ge henne mera mat och sen så somnade hon.. Sen sov hon.. Under hela tiden jag storstädade.. Jag hann till och med putsa alla fönster där uppe..

Så här såg lill-stumpan ut i går kväll när de var dags för badet..



Hennes absolut värsta områden är i huvudet och under blöjan..
Peppar, peppar, men det verkar som om det lagt sig någorlunda nu.. Eller nja, det verkar i alla fall inte komma några nya..

Nu har damen ifråga ledsnat totalt här på soffan så jag ska ge henne lite käk och lägga henne..

Puss å hej
0 kommentarer