Min dag..

Består av detta..


Barnkanalen, telefonen, två miljoner olika papper, gul markeringspenna, välling och Lukas vattenflaska..

Kommer någorlunda framåt.. Nu är det "fin"pluggningen kvar.. Alltså, försöka förstå vad det är jag läser.. Nu har jag svarat på alla frågor och allt sånt, nu ska jag bara fatta!



Tindra ligger bredvid och hejar på.. För det mesta glad, hade ett litet avbrott med en bajsblöja, men det var snabbt åtgärdat.. Nu ligger lill-tjejen under babygymmet, men jag hör att tummen åker in i munnen på henne så hon börjar bli trött..
( hon verkar ha valt tumme istället för napp )

Det håller i sig.. Här är hon max en vecka och har tummen i munnen..


Jag försöker hålla henne från sängen tills de är dags för hämtning på dagis, för då kan hon få somna i vagnen och fortsätta sova i den..
Det vore det bästa..

Nu blir det liiite mera plugg innan det är dags att plocka bort alla papper när resten av ligisterna kommer hem..

Puss å hej
0 kommentarer