Skitnatt

Jag och Jimmy gick och la oss vid elva igår.. Tindra vaknade när vi la oss och var sen vaken till en bit efter ett.. Jimmy gick ner och la sig.. Tindra vaknade ungefär 4 gånger varje timme för att sen vakna slutgiltigt klockan fem..
Jag fick henne att hålla sig lugn fram till sju så då gick vi upp.. Jag fick väcka alla grabbar.. Såklart!

Tindra var brännhet och fick alvedon.. Hon var fortfarande brännhet efter två timmar, men sen så sjönk tempen..

Jag var på uruselt humör i morse, uruselt! Och det blev fan inte bättre av att kattjäveln hade snott Tindras kork till vällingflaskan och lagt den på något bra ställe..
Jag hittade den inte så jag fick ta korken till den lilla flaskan, bara det att i den korken är det ett mindre hål så när hon bara hade fått i sig fem ml på 20 minuter så gav jag upp.. Stackarn!!
Jag fick ge henne vällingen på sked.. Usch.. Så jag tyckte synd om henne.. Tänkte först att jag skulle klippa ett större hål på korken, men vågade inte då det lätt blir ett alldeles för stort hål..


Kattjävel!!

Plus att kattfan har snott mitt läppsyl, jag har hittat korken, men inte själva läppsylet plus att han lindat ut en hel rulle med toapapper..

Toapappret var visserligen mitt fel.. Jag borde ha tänkt.. Oskar nös precis innan vi gick till dagis så då hamnade toarullen kvar på hallgolvet.. Klart som fan att katten skulle ge sig på den.. Jag hade toapapper i hela huset när jag kom hem..

Nåja.. Morgonen var kass, men kvällen verkar bli bättre! När jag pratade med Ekman i morse så frågade hon om vi inte kunde gå på bio ikväll.. Pirates 4 i 3D.. Coolt!
Det är jag inte sen till att tacka ja till!! Vickis ska oxå med.. Trevligt!!

Jag måste börja försöka fiska barnvakter nu.. Jag och Jimmy firar fem år tillsammans nästa söndag.. Det är dags att vi gör nånting nu oxå.. Sista gången vi gjorde något var när vi åkte på kryssningen första maj förra året..
Det är alltså dags igen.. Inte att åka på kryssning, men att göra nånting!
Det behöver vi verkligen..

Men ja, det krävs ju lite folk för att kunna vara helt barnfria.. Får se vad man kan hitta på.. Tur är att det är på en söndag i alla fall..


det finns ingen som är villig att ta alla fyra.. Konstigt!! ;)

Ska fixa tvätt nu..

Puss å hej
1 kommentar
Penny

Vinnaren av bloggdesignen är nu utsedd!

Kolla in på bloggen och se om det var du som blev utvald.



Ha en bra dag :)