Vecka 33




Hej och välkommen foglossning!

Egentligen är det jag som bara är trög och envisas med att det bara är höfterna som ställer till det, men efter att ha läst och lyssnat en massa nu så inser jag att det är ju foglossning jag har.. Och har haft!

Nåja.. Denna vecka har det börja blivit trångt, det känns! Det är även emellanåt ett väldigt tryck nedåt.. När jag körde från mamma i förra veckan så fick jag en sån värk att jag trodde att det var dags.. Samma värk som fick mig att ringa ambulansen med Tindra, sved och tryckte nedåt som tusan!
Men det blev ju såklart inget mer med det.. Och tur är det! Alldeles för tidigt än så länge.. Men snart så..

Annars är det inte mycket annat som hänt..

Bjuder på en bild på hur magen ser ut framifrån oxå..



Nästa vecka är det dags för MVC igen.. Min gamla vanliga barnmorska Cissi gick i pension efter att jag var där sist så nu ska jag få träffa en ny.. En aningens sorgligt, men samtidigt spännande!
Det är i och för sig inte för henne jag väljer att åka 12 mil tur och retur, det är Susanne, undersköterskan ( ?? ) som jag gillar så mycket!

Puss å hej
0 kommentarer