Plus och minus

Plus med att hamna på BB igen om ett par veckor:

* Fri tillgång till saftsoppa!!!!

Minus med att hamna på BB ännu en gång:

* Att vi alltid lyckas få rummet som ligger sist på läkarens lista när det är dags för slutbesiktning och eventuell hemgång! Jämt!!

Men vi får väl se om det blir BB den här gången.. Eftersom jag nu är omföderska ett par gånger om så får jag åka hem efter 6 timmar..
Men det är ju såklart beroende på när ostbågen föds.. Vi fick åka hem med Tindra, men det skulle vara vid 23:45 på natten ( född 17:45 ) och vem vill åka hem då med en nyfödd bebis??

Jag har, peppar peppar alltid haft tur med mitt rum.. Jag har aldrig behövt dela rum och det är jag super glad över då min nyfödda bebis hittills alltid har sovit på nätterna medans jag kan vakna av skrik från andra rum och bebisar som inte gör det.. Det är jag jätte glad över!!

Nä.. Jag ser fram emot det här, samtidigt som jag vill att tiden ska gå megalångsamt..


Lilla sötnos..

Puss å hej
0 kommentarer