Så där ja..

Igår när jag stod och lagade mat så var grabbarna inne i vardagsrummet och jobbade och Tindra var i hallen och fixade..

När jag skulle gå till skafferiet och hämta riset så tittade jag till mot hallen och höll på att gå rätt in i väggen..

Där stod Tindra!! Mot stolarna som står där.. Letade snabbt efter telefonen/kameran, men insåg att den låg inne i vardagsrummet, "shit, kommer hon stå kvar om jag ska gå förbi henne?"

Jodå.. Det gjorde hon!!


Stolt tjej!!



Det tog lite extra tid för henne innan hon väl ställde sig upp, men nu så.. Sen ställde hon sig mot soffan oxå när jag och Filip satt där..

Men det är när hon inte har strumpor på sig för annars bara halkar hon omkring så ska vänta lite nu tills det blir varmare inne och sen rycker jag av henne dem så får vi se om det blir en repris.. =)

Stora tjejen!!

Puss å hej
0 kommentarer