Ont!

Barnen bjöd icke på någon sovmorgon i morse.. Halv sex vaknade de första gången, då gick Lukas på toa och väckte sen Filip.. Tjugo äver sex var alla vakna och då gick vi upp och halv åtta var diskmaskinen färdigkörd.. =)

Jimmy ringde jag och väckte klockan elva.. Inte fan trodde jag att han sov, men det hade jag väl kunna förstått.. Men men.. Dags att vakna då.. Han var hemma runt halv två och då gick vi ut..
Idag invigdes grillen för i år, med hamburgare..
Köttet ligger i marinad sen lunch tills i morgon.. Då kommer mamma, Mattias och Sandra och äter här.. Eventuellt även Anki och company, om inte annat så kommer de till efterrätten.. =)

Idag har jag något så extremt ont i min högra arm.. Jag har träningsvärk i fingrarna, i handleden och sen hela armarna efter Lindas tv igår..

I morgon är grabbarna grus lediga från dagis, jag såg på listan att näst intill alla är lediga så då är det väl klart att även de får vara hemma.. Egentligen borde jag ha de på dagis, Jimmy jobbar och jag har ju den dära uppgiften som jag inte ens börjat på, men men.. Man är väl superwoman och får ihop det på något sätt ändå.. =)


mys med Emma..

Nu ska jag kolla på skitfilmen på trean i brist på annat..

Puss å hej
0 kommentarer