Lång dag..

I morgon blir en lång dag..

Lämna grabbarna på dagis halv nio, hem utan att gå in, sätta sig i bilen direkt och åka ner till BVC och hoppas på att vara först på plats så man slipper vänta..
Väga och mäta Emma, sen hem.. Kan tänka mig att det blir lite matning då..

Skulle egentligen ha storstädat idag, men det rätta humöret infann sig inte och då går det ju inte.. Men ja, då blir det städning i morgon som måste bli klar på rekordtid då det är möte på dagis sen klockan två..
Till det kommer Jimmy hem oxå och det är jag superglad över, inte alls roligt att gå själv på de där..

Efter det så ska jag åka in och handla det sista till kalasen som äger rum nu tre dagar på raken..
Lär komma hem lagom till att det är dags att laga mat och sen är dagen typ slut.. Skulle behöva baka lite för att slippa göra allting på fredag, men vi får se hur mycket jag orkar..

Jag tycker det är så "konstigt" att Oskar fyller 6 på fredag.. Jag tycker det är skitläskigt att han ska börja i skolan i höst och känner mig inte alls redo inför det.. Mycket tror jag beror på att han själv inte alls vill börja i "nollan".. Då känns det inge vidare som mamma att säga att det ska han visst det.. ( fast mycket bättre sagt än så.. )


när blev du så stor mitt älskade hjärta? Kan vi stanna tiden nu?? ( även fast du mer än ofta säger att du inte vill bo här )

Ska fortsätta kolla på fotbollen nu.. Gjorde en kanalsökning i hopp om att vi skulle få in 10:an, ( England - Holland ) men icke, så sitter och kollar på Sverige - Kroatien.. Tycker inte att det är rolig fotboll längre från Sveriges sida.. Men ja, det är ju ingen avgörande match så det är väl därför..

Puss å hej
0 kommentarer