Kalas

Efter att jag hämtat grabbarna bus på dagis så satte vi oss i bilen och åkte till Anki..
Vi fick mat där ( GOTT ) och sen fikade vi..

Men gissa vad?! Tro på fan att jag åkte ifrån Linus paket.. Jag fick med mig allt annat, men inte paketen till han som vi åkte för att gratta.. Surt! Men jag ska till mamma nån kväll i helgen tänkte jag så får ta med det då och svänga förbi och ge honom det..


Emma va kalasfin i klänning och hårband ( inte för att det behövs, eftersom allt hennes hår står rätt upp, men ändå.. )


Tindra var lika söt hon!


och självklart mina grabbar oxå som satt och mös tillsammans och tittade på barnkanalen..


Filip tränade och gick på gåbandet tillsammans med Johanna..

Jag fick ett klockrent blivande studentkort på Filip, men det tänker jag inte lägga ut här.. Det får vänta tills det är dags för studenten! =)

Puss å hej
0 kommentarer