Städat

Nu är första gången jag kan sitta vid datorn och egentligen inte nu heller då grabbarna precis blivit hämtade från dagis..

Idag har det varit storstädning och eftersom vi inte var hemma igår ( den tiden jag va hemma gick åt till att baka och packa inför att åka, bara lite småfix hanns med ) så var det rätt mycket att göra idag..
Men men, det gick bra, tjejerna samarbetade som vanligt!

Så nu luktar det gott som tusan här hemma plus att alla barnen har fått nytvättade sängkläder.. ( dusch ikväll ) Våra sängkläder tvättar jag i morgon.. Måste hinna med ett par maskiner vanlig tvätt oxå däremellan..

Nånting roligt som jag har märkt.. Emma har hittat sina händer.. ( !! ) Redan.. 12 veckor.. Behöver jag säga att hon tycker dem är jätte fina!?


igår hemma hos Anki..

Nu ska jag roa Emma.. Av nån anledning så verkar hon va lite putt! Sen är det matlagning som stårpå schemat.. Jimmy ringde precis och sa att han skulle bli sen.. Jippi.. Som vanligt.. Nåja.. Han lär väl komma hem till läggning i alla fall..

Puss å hej
0 kommentarer