Duktiga tjej

Det blir mycket Tindra just nu, men det är ju för att hon börjat på dagis så det kanske inte är så konstigt? =)



Idag var det dags för alla -06:or att åka Lennakatten, ( däribland Oskar ) så idag var det väldigt några barn på deras avdelning..
Först var vi inne, Tindra ritade och sen gick vi ut.. Tindra och Lukas hittade varandra och cyklade tillsammans.. När de gått till gungorna så gick jag hem.. i samråd med Gun-Britt såklart =)
Jag plockade undan i köket, ringde Mödravården och matade Emma, sen så gick jag tillbaks till dagis där det var dags för lunch.. Till och med mamsen fick sig en pannkaka..
Först skulle hon inte ha någon haklapp på sig, men efter ett tag så åkte den på ändå utan protest och sen gick det bra.. Tindra åt två pannkakor och var jätte duktig!! Visst, hon satt och la på pannkakorna på skeden med händerna, men det är ju inte så lätt.. =)

I morgon blir det liknande, bara det att då stannar jag hemma enda till kvart i tolv, när lunchen är avslutad.. OM de inte ringer vill säga.. Då kommer jag, skjuten som ur en kanon!

Men ja.. När jag kom tillbaks till dagis där innan lunchen så var Tindra inne i lekhallen med andra barn och lekte och hon såg mig, men struntade fullständigt i mig och fortsatte leka..
Tror inte det kommer vara några större problem att lämna henne där, svårigheterna kommer nog snarare bli att få hem henne därifrån.. =)



Älskade tjej..
0 kommentarer