SÅÅÅÅÅ glad!

Varning för ett något intimt inlägg!

I morse när jag vaknat så märkte jag att min mens hade kommit!!
Och vad betydde det? Jo! Att jag kunde ta p-sprutan och förhindra eventuella graviditeter!!

Jag kunde inte komma ifrån dagis tillräckligt snabbt i morse för att ringa mödravården..
Fick tag på dem och skojade lite med Susanne och sa att jag var gravid igen.. Hon blir så glad när jag ringer och tycker det är lika tråkigt varje gång när jag kommer på efterkontroll och säger att nu räcker det!

Meningen var att jag skulle åka dit och få första sprutan, men då vi var kvar så länge på dagis så ringde jag upp och frågade om jag inte kunde ta den här nere istället och jo, det gick bra.. Ska dit och ta spruta nr 2 istället..

Ringde ner hit och fick först höra att det inte fanns någon tid, men sen så ångrade hon sig ( ??? ) och sa att hon kunde "ta" mig vid halv två.. =)

Stackars Tindra fick inte ens sova en timme, då jag var tvungen att springa in på apoteket först ( där kan det ta tid!) och hämta ut sprutan..

Jag fick sprutan på rumpan och var tvungen att stanna kvar en kvart extra för att se till att jag inte fick några otrevliga biverkningar.. Tjejerna skötte sig strålande även fast de var trötta och Emma hungrig..

Nu är jag öm på rumpan kan jag ju säga.. Aj aj aj.. Men!! Det är det värt! Äntligen!!! Jag kan inte bli gravid igen!!
Inte för att jag på något sätt, över huvudtaget hade gjort något annorlunda om jag fått chansen, jag älskar mina ungar, men nu, nu är det klart!!


Världens finaste, bästa, mest underbara barn!

Hehe.. Sätta en peng på att jag blir gravid ändå.. ??

Nej, nu ska jag ringa Vickis! Inte för att hon kommer svara, men man vet ju aldrig! Plötsligt händer det! Som Triss-reklamen så fint säger.. =)

Puss å hej
0 kommentarer