Ute

När vi kommit hem från dagis var vi ute.. Emma somnade snabbt i vagnen då hon vaknade en timme tidigare än vad hon brukar göra på förmiddagen..
 
Grabbarna var i himlen, men Tindra ville in.. När hon ramlade ett par gånger blev det inte direkt bättre!
Men ja, Oskar, Lukas och Filip har byggt en snökoja, ett par snögubbar, skottat och gjort ett antal snöänglar..
 
Middagen är redan färdig, stod och stekte pannkakor när Emma sov tidigare, så nu ska Emma snart få mat och så fort Jimmy kommer hem så ska jag åka till Leffe.. Eller ja.. Först ska jag till mamma och lämna min vinterjacka och en tröja som hon ska laga, sen till Björklinge med Anki och Johanna, säga hej till mormor och morfar och sen träffa en tjej som ska köpa bebissaker av mig.. SEN ska jag hem till Leffe och plugga..
Det lär bli en sen kväll med andra ord.. Ännu senare lär det bli då jag precis pratade med Jimmy som gnällde över att folk inte kan köra bil = tar lång tid hem..
 
Nä, ge denna donna lite käk nu!
 
 
Puss å hej
0 kommentarer