Tandläkaren

Alldeles snart ska jag springa iväg till dagis och hämta hem Tindra..
 
Hon hade en tandläkartid idag 13.30, men de ringde och bokade om den till 11.30.. Mitt i Emmas sovtid och lunchen på dagis så jag hämtar henne innan så får hon äta hemma..
 
Tindra ser fram emot tandläkaren, men jag tror inte riktigt hon förstår vad det är.. När Lukas var där nu sist när han skadade tanden så valde han en ring därifrån och den är Tindra väldigt, väldigt spekulant på så förhoppningsvis kan hon oxå få välja en ring..
 
Får se vad de säger om hennes tumsugning.. Tips på hur man slutar med det tas emot tacksamt då hon dels har sneda framtänder plus, med hennes känsliga hud, så börjar hon bli extremt torr på tummen..
Det är ju inte riktigt lika lätt som med nappen, den har vi bara plockat bort och så har det varit bra med det, det funkar ju tyvärr inte med tummen.. =(
 
skruttan min..
 

Nä.. Göra sig iordning kanske!
 
Puss å hej
 
0 kommentarer