Trötta gänget!

Ja, det där tandläkarbesöket var ju... Nödvändigt..
Jag trodde att det besöket de börjat med vid 6 månader är det där man får all info man behöver som föräldrar gällande barns tänder, men tydligen inte..
Tindra behövde inte visa några tänder utan det var enbart info till mig.. Hur man borstar tänderna, att godis är dåligt, hur ofta man ska äta med mera..
Jo.. Jag vet typ liksom det där.. Jag har fått höra samma saker i sex års tid..
 
Men men.. Tindra fick sin ring, som hon hunnit tappa bort jag vet inte hur många gånger så hon är rätt så nöjd..
 
 
När jag bad om tips för att sluta med tummen så började hon prata om något annat så jag antar att hon inte hade några att dela med sig av..
 
Just nu.. Eftersom jag va tvungen att väcka Emma redan 11.15 istället för 13 så är hon inte riktigt på topp, Tindra är trött eftersom hon inte sov på dagis igår och idag blev det inte heller något sova av då hon inte alls skulle gå och lägga sig när vi kom hem.. Oskar är uttråkad och jag har inte haft en chans att sätta mig med matteboken idag.. Suck..
Nu är det snart dags att klä på sig ( kallt som tusan ute! ) och gå till dagis..
 
Puss å hej
1 kommentar
Helenas Hem -fembarnsmamma

Tack så mycket för grattis! :)

Nu kan du det där med att borsta tänderna! Hahaha.
Ibland får man lite "extra" information som man tycker att man kanske inte behöver... Hihi