JAG KLARADE DET!!

I morse innan jag satte igång med städningen så gick jag in på mailen från mobilen.. Han kanske redan hunnit rätta mitt prov.. ??
Och jodå! 8.35 hade jag fått resultatet.. Mitt hjärta bankade när jag gick in och fick se att det var godkänt!
Man kunde ha 30 poäng, 12 poäng var godkänt och jag hade 17!! =)
 
Matten är hemsk för mig för jag har inte det huvudet som krävs.. Inte alls! Inte på långa vägar, plus att praktiskt taget allt har försvunnit sen jag slutade skolan..
 
Det här är lika jobbigt för mig som att ta körkort ta mig fan.. Lika nervöst, lika stort.. För mig i alla fall!
 
Skulle jag, mot all förmodan, ( lite hopp har jag faktiskt fått! ) klara det här så känns det som om jag skulle klara av vad som helst! Obducent/hjärnkirurg here I come! ;)
 
Nej, skönt som FAN är det! Nu är det algebra och gerometri som står på tur.. Woho! Eller inte..
 
Idag har det varit städning, med hjälp från Oskar som var ledig pga studiedag.. En riktigt, riktigt bra fredag det här! Efter det där beskedet i morse så har jag gått runt med ett leende på läpparna hela dagen.. Även fast barnen varit totalt tvärtemot, Emma sov inte på eftermiddagen och Jimmy skulle bli sen.. Det gjorde ingenting! Jag fick godkänt på matten, det är nystädat, har kört fem eller sex maskiner med tvätt, bla sängkläder med mera.. Underbara fredag helt enkelt!
 
 
Det är är vår katt Bamse och han är lite halvknäpp! På minsta hyllan i Oskars bokhylla hade han lagt sig medans jag städade.. Lustigkurre det där! =)
 
Nu ska jag gå och gräva i skafferiet.. ;)
 
Puss å hej
0 kommentarer