Gnälligt och sjukt

Ja.. Vilken vecka hittills!
Igår var Emmas första dag på dagis.. När jag sa åt henne att stanna så vi kunde ta av skor, tröja och hatt så sken hon som en sol, sen sprang hon tillsammans med Filip in på avdelningen.. Jimmy tyckte att det lät som hon ropade "hejå", men jag vet inte jag..
Det gick jättebra! Hon brydde sig inte om de andra barnen och hade hela tiden koll på oss, men hon utforskade dagis och hade jättekul..
 
 
Idag gick Jimmy med henne medans jag va hemma med en sjuk Lukas och idag hade hon inte alls brytt sig så himla mycket om Jimmy.. Stora tjejen.. <3
 
Men ja, Lukas ja.. Igår eftermiddag så fick han feber.. Han har feber, ont i halsen och är förkyld.. Tindra och Emma har rinniga näsor, Filip har ont i magen och Oskar lite ont i halsen.. Får se om hela högen blir hemma i morgon..
 
Nu ska jag titta på Lyxfällan.. 90000 i månaden och är med i Lyxfällan?!
 
Puss å hej
 
0 kommentarer