Nä.....

Ingen vidare dag idag, men det får gå ändå!
 
I morse kom mamma och hämtade den hemmavarande ligan och tog med sig dem först på bussen och sen på tåget hem till henne..
 
Resklar Emma! Trodde hon skulle protestera mot vagnen då vi inte använt den sen vi kom hem från Mallorca, men det var inga problem!
 

När de åkt så fixade jag med tvätten och packade i ordning Oskars övernattningsväska..
Sen så åkte jag in till Ikea för att hitta nytt vardagsrumsbord.. Stor besvikelse då det nästan inte fanns några att välja på, blev samma som vi hade, men i ny "färg", som inte heller var som jag hade tänkt.. Men men.. Det är stadigt och håller inte på att rasa ihop när man lägger fötterna på det så det får duga..

Därefter så åkte jag till mamma där jag oxå fick lunch och sen så tog jag med mig Filip och Emma hem.. Oskar stod i valet och kvalet om han skulle med hem, men han stannade till slut och nu när han ringde för att säga god natt så berättade han att han kommer hem på måndag..
 
När vi kom hem så hade Lukas och Tindra kommit tillbaks från farmor så det var härligt!
 
Jodå, idag med!!
 
Vi gick ut en sväng idag, sååå jäkla less på att bara sitta inne, jag tvättade min bil och barnen lekte bäst de kunde..
Skulle inte förvåna mig nu om termometern visar på -10 i morgon bara för att!
 
Har inte fått igång nån tvättmaskin idag så ska gå och roa mig med det..
 
Puss å hej
 
0 kommentarer