Sötisar

 
Så här låg de i morse när vi lämnat på dagis.. Emma var måttligt road kan jag säga.. ;)
 
Herregud vad bordet tappat färg ser jag nu.. Jäkla Ikea!
 

Ja, Tindra har verkligen varit däckad idag.. Överdriver inte när jag säger att hon har sovit minst 4 timmar under dagen..
Ingen välling i morse men en halv macka, kräm till lunch, två rostade mackor till mellanmål och sen ingenting förrns nu vid läggning då hon drack två glas fruktsoppa.. Hon vägrade att ens titta på maten, men jag fick henne att i alla fall dricka upp mjölken.. Hon har inte kissat på hela dagen, men under eftermiddagen nu så hade det som tur var kommit..
Hon är verkligen Oskars totala motsats! När han var mindre så oavsett magsjuka, 40 i feber så sprang han runt, runt och var nästintill opåverkad.. Men hon blir verkligen sjuk.. Lilla skruttan..
 
Hoppas hon kan sova i natt och vaknar upp och vill äta i alla fall.. Annars får vi nog kontakta doktorn på fredag..
 
Mm.. Nu känner jag att pizzan i ugnen snart är klar.. Jimmy och jag lyxar till det med att dela på en big one.. ;)
 
Puss å hej
0 kommentarer