Suris

Oj oj, en sån sur tjej jag har här hemma.. Emma är inte nöjd med något just nu och skriker näst intill konstant!
Det enda hon vill är att gå och lägga sig, men det får hon vänta med ett tag.. Lite tidigt än..
 
Igår var vi ute hela dagen.. Barnen badade och mamman solade.. ;)
 
 
Till och med Jimmy hoppade i tillsammans med Emma..
 
 
Här satt Emma och väntade på maten som Jimmy och Tindra hämtade.. Jag orkade inte laga mat så det fick bli pizza/hamburgare till middag..
 
Jag tycker så synd om Tindra.. Hon gillar verkligen inte mjölken hon får istället och ber om att få tillbaks sin gamla mjölk.. Stackaren håller på att kräkas så fort hon tar en klunk..
Nä.. Gillar inte det här alls, men kan tyvärr bara konstatera att utslagen är borta.. Hon fick lite i fredags, men ingenting alls sen dess..
Jag måste dock få tag i de på ackis.. Har si så där tretton miljoner frågor, inte minst inför Mallorca..
 
Nä.. Någorlunda vardag igen då Jimmy började jobba idag så nu ska jag försöka roa Emma i tjugo minuter innan jag äntligen kan lägga henne.. Bara hoppas att hon tänker sova..
 
Puss å hej
0 kommentarer